Communicatie en promotie Z.O.E.T.

Programmaperiode
PDPO III-projecten + projecten overgangsperiode ('14-'22) en Europese projecten
Maatregel
LEADER
Thema
Streekidentiteit
Provincie
Vlaams-Brabant
Plaatselijke Groep
PG Hageland+
Beginjaar
2018
Projectkost
€50.000,00
Promotor
Autonoom Gemeentebedrijf Tienen
Periode
-
Situering

Met deze creatieve en interactieve communicatiecampagne bij de opening van Z.O.E.T. wil Tienen Z.O.E.T. als aantrekkelijke toeristische en recreatieve bestemming in Tienen en als poort naar de regio en het bredere Hageland stevig op de kaart zetten. Met een aantrekkelijke social media campagne en een informatieve website profileert Z.O.E.T. zich bij een potentieel publiek in Vlaanderen, Brussel, Wallonië en Nederland. Z.O.E.T. ontwikkelt vervolgens een duurzaam communicatiebeleid, dat de participatie aan de verdere ontwikkeling van en activiteiten in Z.O.E.T. bevordert en waarin structurele samenwerking met partners van Z.O.E.T. is opgenomen.

Doelstellingen
  1. Promotie in de regio, Vlaanderen, Wallonië en de grensstreken met Nederland van Z.O.E.T. als aantrekkelijke toeristische en recreatieve bestemming in Tienen en als poort naar de regio en het bredere Hageland.
  2. Ontwikkeling en uitvoering van een creatieve en interactieve communicatiecampagne bij de opening van Z.O.E.T. , die aansluit bij de communicatie over en promotie van het Hageland, in het bijzonder die van Toerisme Vlaams-Brabant vzw en de Hageland app (hAPPy HAgeland). Deze campagne vindt plaats in twee fasen, in 2018 en 2019, omdat Z.O.E.T. in twee fasen operationeel wordt. 
  3. Ontwikkeling van een duurzaam communicatiebeleid, dat de participatie aan de verdere ontwikkeling van en activiteiten in Z.O.E.T. bevordert en waarin structurele samenwerking met partners van Z.O.E.T. is opgenomen.
Uitvoering

Autonoom Gemeentebedrijf Tienen

Adres

3300 Tienen
België

Iris Steen

3010 Kessel Lo
België

Delen: