Maaslandse Corporate Identity

Programmaperiode
PDPO II-projecten ('07-'13)
Thema
Toerisme
Provincie
Limburg
Assen
As 4
Beginjaar
2008
Projectkost
€230.000,00
Promotor
Toerisme Limburg vzw
Situering

Dit project kadert in het Plan van Aanpak Maasvallei. Dit plan beoogt een synergie tussen het natuurlijk-landschappelijke en het toeristisch-recreatieve potentieel van het gebied. In het Maasland is er geen duidelijke routing aanwezig. Het prachtige achterliggende landschap en haar dorpen worden niet goed ontsloten. Door middel van dit project wil Toerisme Limburg, in samenwerking met de gemeenten Maasmechelen, Dilsen-Stokkem en Maaseik een eerste aanzet doen naar routing en ontsluiting alsook naar samenhang in het gebied. Op die manier wil men in dit gebied herkenbaarheid creëren en duidelijk de uniciteit van het ‘snoer van Maasdorpen’ zichtbaar maken.

Adres

Kempen-Maasland
België

Delen: