Ondersteuning en strategie bij de benadering van het nieuw marktsegment exclusief en smaakvol "poldervarkens"-vlees

Programmaperiode
PDPO II-projecten ('07-'13)
Thema
Voeding
Provincie
West-Vlaanderen
Assen
As 4
Beginjaar
2004
Projectkost
€13.750,00
Promotor
Peter Vermeire
Situering

Op basis van de resultaten van een marketingstudie wordt een promotiestrategie uitgewerkt voor het “poldervarkens”-vlees. Zo wordt promotiemateriaal ontwikkeld en verspreid naar de vleesverwerkers en -bewerkers uit het Brugse Ommeland. Aan de hand van smaakproeven en met een beursstand wenst de bedrijfsleider de consumenten te overtuigen van de exclusiviteit en smaak van het “poldervarkens”-vlees. Een educatieve onthaalruimte wordt ingericht waarin het ganse bedrijf en meer specifiek de teelt van “poldervarkens” wordt voorgesteld aan kinderen en het ruime publiek.

Adres

Brugse Ommeland
België

Peter & Els Vermeire-Gille

8490 Stalhille
België

Delen: